Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6126
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПлуток, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-11-01T09:27:15Z-
dc.date.available2020-11-01T09:27:15Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationПлуток О.В. Відбір та структурування змісту підготовки майбутнього вчителя трудового навчання до проектно-художньої творчості учнів основної школи. Педагогічна майстерність як система професійних і мистецьких компетентностей: зб. матеріалів VI мистецько-педагогічних читань пам’яті професора О П Рудницької. Чернівці: Зелена Буковина, 2010. С. 260-262.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6126-
dc.description.abstractПроблема змісту підготовки фахівця знаходиться в центрі уваги сучасної педагогічної науки, на що вказують численні дослідження в галузі розробки теоретичних засад відбору та структурування його елементів.en_US
dc.publisherЧернівці: Зелена Буковинаen_US
dc.subjectмайбутній вчитель трудового навчанняen_US
dc.subjectтрудове навчанняen_US
dc.subjectпроектно-художня творчістьen_US
dc.subjectучніen_US
dc.titleВідбір та структурування змісту підготовки майбутнього вчителя трудового навчання до проектно-художньої творчості учнів основної школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.