Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6120
Назва: Цифрові вимірювальні комплекси та їх застосування при навчанні учнів природничим дисциплінам
Автори: Скуловатов, О. В.
Бондар, Олена Сергіївна
Курмакова, Ірина Миколаївна
Ключові слова: цифрові лабораторії
цифрові вимірювальні комплекси
майбутній вчитель
вчитель з природничих дисциплін
Дата публікації: 2019
Видавництво: Тернопільські біологічні читання – Ternopil Bioscience
Бібліографічний опис: Скуловатов О. В., Бондар О. С., Курмакова І. М. Цифрові вимірювальні комплекси та їх застосування при навчанні учнів природничим дисциплінам. Тернопільські біологічні читання – Ternopil Bioscience – 2019. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 80-річчю від дня народження д. б. н., проф. Явоненка О. Ф. та 75-річчю від дня народження д. б. н., проф. Яковенка Б. В. Тернопіль : Вектор, 2019. С. 291-295.
Короткий огляд (реферат): Цифрові лабораторії або цифрові вимірювальні комплекси (ЦВК) є інноваційним шкільним технічним засобом, який змінює методологію навчання учнів природничим дисциплінам. Сучасний український ринок шкільного обладнання пропонує ЦВК торгівельних марок Vernier, DISLAB, Еinstein та ін. Значна кількість закладів середньої освіти, зокрема Чернігівської області, вже оснащені таким обладнання. Тож майбутній вчитель повинен бути компетентним у виборі та можливостях застосування цифрових лабораторій для організації освітнього процесу в сучасній школі [2].
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6120
Розташовується у зібраннях:Науково-практична конференція



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.