Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/611
Назва: Організаційні та психолого-педагогічні умови удосконалення процесу формування професійної культури майбутніх вихователів ДНЗ
Автори: Смолянко, Юлія Миколаївна
Ключові слова: професійна культура майбутнього вихователя ДНЗ
організаційні та психолого-педагогічні умови
професійне вдосконалення
Дата публікації: 2017
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Смолянко Ю. М. Організаційні та психолого-педагогічні умови удосконалення процесу формування професійної культури майбутніх вихователів ДНЗ. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2017. Вип. 147. Т. 1. С. 355–360.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано необхідність висвітлення педагогічних умов удосконалення професійної культури майбутніх вихователів ДНЗ під час професійної підготовки у виші. Гіпотетично передбачено: розробка та реалізація комплексу організаційних та психолого-педагогічних умов, що складаються із сукупності взаємопов’язаних між собою компонентів, може сприяти досягненню високого рівня професійної культури майбутніх вихователів ДНЗ.Уважаємо, що такими умовами є: усвідомлення студентами – майбутніми вихователями ДНЗ, необхідності формування та підвищення професійної культури щодо успішної професійно-педагогічної діяльності; систематизація та інтеграція змісту навчальних фахових дисциплін з проблеми дослідження; удосконалення змісту освітнього процесу вишів шляхом упровадження розробленого авторського спецкурсу "Формування професійної культури майбутнього вихователя ДНЗ"; оволодіння студентами вміннями та навичками емоційної саморегуляції; культурологічний зміст навчання та посилення практичної спрямованості професійної підготовки фахівців дошкільної освіти за рахунок практики (методично-виробнича, організаційно-виробнича практика в ДНЗ) з метою набуття досвіду практичної діяльності та навичок творчого вирішення професійно-педагогічних завдань у ДНЗ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/611
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
67.pdf492.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.