Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/608
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Куртова, Галина Юріївна | - |
dc.contributor.author | Архипов, Олександр Анатолійович | - |
dc.contributor.author | Короп, М. Ю. | - |
dc.contributor.author | Гамов, В. Г. | - |
dc.contributor.author | Вертель, О. В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-13T10:37:59Z | - |
dc.date.available | 2020-02-13T10:37:59Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Куртова Г. Ю., Архипов О. А, Короп М. Ю., Гамов В. Г., Вертель О. В. Визначення відношення майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності в інклюзивному класі. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2017. Вип. 147. Т. 1. С. 312–315. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/608 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблеми сучасної професійної підготовки майбутніх учителів, особлива увага приділена знанням теоретичних засад інклюзивної освіти, як необхідній складовій професійної майстерності вчителя фізичної культури сьогодення. Представлено результати анкетування студентів випускних курсів, що до обізнаності та відношення до професійної діяльності в інклюзивних класах. Доведено необхідність удосконалення процесу підготовки майбутніх вчителів фізичної культури у сучасній школі відповідно до вимог інклюзії. | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | інклюзивна освіта | en_US |
dc.subject | особливі освітні потреби | en_US |
dc.subject | професійна діяльність | en_US |
dc.subject | студенти | en_US |
dc.subject | майбутні учителі фізичної культури | en_US |
dc.title | Визначення відношення майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності в інклюзивному класі | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
59.pdf | 652.01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.