Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/608
Назва: Визначення відношення майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності в інклюзивному класі
Автори: Куртова, Галина Юріївна
Архипов, Олександр Анатолійович
Короп, М. Ю.
Гамов, В. Г.
Вертель, О. В.
Ключові слова: інклюзивна освіта
особливі освітні потреби
професійна діяльність
студенти
майбутні учителі фізичної культури
Дата публікації: 2017
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Куртова Г. Ю., Архипов О. А, Короп М. Ю., Гамов В. Г., Вертель О. В. Визначення відношення майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності в інклюзивному класі. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2017. Вип. 147. Т. 1. С. 312–315.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблеми сучасної професійної підготовки майбутніх учителів, особлива увага приділена знанням теоретичних засад інклюзивної освіти, як необхідній складовій професійної майстерності вчителя фізичної культури сьогодення. Представлено результати анкетування студентів випускних курсів, що до обізнаності та відношення до професійної діяльності в інклюзивних класах. Доведено необхідність удосконалення процесу підготовки майбутніх вчителів фізичної культури у сучасній школі відповідно до вимог інклюзії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/608
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
59.pdf652.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.