Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6074
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПлуток, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorЯненко, І. М.-
dc.date.accessioned2020-10-27T07:56:16Z-
dc.date.available2020-10-27T07:56:16Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПлуток О. В., Яненко І. М. Технологічна компетентність педагога професійного навчання у світлі сучасної парадигми освіти. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 137. С. 334-337.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6074-
dc.description.abstractУ статті привертається увага до проблеми професійної підготовки майбутнього педагога професійного навчання на основі використання компетентнісного та технологічного підходів як засобу реалізації основної ідеї сучасної парадигми освіти. Відповідно до цього, на основі аналізу наукових джерел, здійснено характеристику базових понять та категорій дослідження проблеми формування технологічної компетентності, виявлено особливості реалізації компетентнісного та технологічного підходів в освіті, з’ясовано вплив технологізації педагогічного процесу на формування технологічної компетентності педагога професійного навчання.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectпрофесійна освітаen_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectкомпетенціяen_US
dc.subjectкомпетентнісний підхідen_US
dc.subjectтехнологічна компетентністьen_US
dc.subjectпарадигма освітиen_US
dc.titleТехнологічна компетентність педагога професійного навчання у світлі сучасної парадигми освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.