Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6074
Назва: Технологічна компетентність педагога професійного навчання у світлі сучасної парадигми освіти
Автори: Плуток, Олена Вікторівна
Яненко, І. М.
Ключові слова: освіта
професійна освіта
компетентність
компетенція
компетентнісний підхід
технологічна компетентність
парадигма освіти
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
Бібліографічний опис: Плуток О. В., Яненко І. М. Технологічна компетентність педагога професійного навчання у світлі сучасної парадигми освіти. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 137. С. 334-337.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті привертається увага до проблеми професійної підготовки майбутнього педагога професійного навчання на основі використання компетентнісного та технологічного підходів як засобу реалізації основної ідеї сучасної парадигми освіти. Відповідно до цього, на основі аналізу наукових джерел, здійснено характеристику базових понять та категорій дослідження проблеми формування технологічної компетентності, виявлено особливості реалізації компетентнісного та технологічного підходів в освіті, з’ясовано вплив технологізації педагогічного процесу на формування технологічної компетентності педагога професійного навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6074
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.