Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6033
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білоус, Ольга Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-23T09:48:31Z | - |
dc.date.available | 2020-10-23T09:48:31Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Білоус О.В. Реалізація рефлексивної самоорганізації діяльності майбутніх учителів при вивченні загальної хімії. Психологічні координати розвитку особистості: реалії та перспективи : збірник наукових матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю до 100-річчя Національної академії наук України, 17-18 травня 2018 р., Полтава. Полтава : Видавець Шевченко Р.В., 2018. С. 21 - 24. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6033 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена дослідженню особливостей рефлексивної самоорганізації діяльності майбутніх учителів при вивченні загальної хімії. Наведено опис методики та організації проведеного дослідження. Визначено психологічні умови, що сприяють реалізації рефлексивної самоорганізації діяльності майбутніх учителів при вивченні загальної хімії. Виявлено, що задля реалізації рефлексивної самоорганізації студентів у процесі вивчення загальної хімії доцільно застосовувати такі прийоми: з’ясування умов походження хімічних понять, обговорення студентами під керівництвом викладача того, які з умов походження понять є дійсно необхідними і сутнісними; самостійне складання студентами задач з недостатніми або зайвими даними; організація попереднього обговорення зі студентами різних способів розв’язання задач; з’ясування того, до якого типу належать задачі, наскільки схожі або відмінні способи їх розв’язання; обговорення труднощів при розв’язанні задач та шляхів їх подолання. | en_US |
dc.publisher | Психологічні координати розвитку особистості: реалії та перспективи : збірник наукових матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю до 100-річчя Національної академії наук України | en_US |
dc.subject | майбутні учителі хімії | en_US |
dc.subject | рефлексивна самоорганізація діяльності | en_US |
dc.subject | загальна хімія | en_US |
dc.subject | знаково-символічні засоби | en_US |
dc.subject | моделювання | en_US |
dc.subject | планування | en_US |
dc.title | Реалізація рефлексивної самоорганізації діяльності майбутніх учителів при вивченні загальної хімії | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Реалізація рефлексивної самоорганізації діяльності майбутніх учителів при вивченні загальної хімії.pdf | 181.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.