Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6032
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілоус, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-10-23T09:45:55Z-
dc.date.available2020-10-23T09:45:55Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБілоус О.В. Психолого-педагогічні моделі навчання у розвитку теоретичного мислення особистості / Білоус О.В. // Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка АПН України. Проблеми загальної та педагогічної психології. / за ред. акад. С. Д. Максименка. К.; 2012. - Т. ХIV. - Ч. 6 - С. 34—43.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6032-
dc.description.abstractУ статті представлено результати теоретичного аналізу особливостей психолого-педагогічних моделей навчання щодо розвитку теоретичного мислення особистості у вищій школі. Показано доцільність використання моделі навчання, що передбачає експериментальне відтворення умов розвитку теоретичного мислення за принципом змістового узагальнення.en_US
dc.publisherЗбірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка АПН Україниen_US
dc.subjectпсихолого-педагогічні моделі навчанняen_US
dc.subjectтеоретичне мисленняen_US
dc.subject„сходження від абстрактного до конкретного”en_US
dc.titleПсихолого-педагогічні моделі навчання у розвитку теоретичного мислення особистостіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.