Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6032| Назва: | Психолого-педагогічні моделі навчання у розвитку теоретичного мислення особистості | 
| Автори: | Білоус, Ольга Володимирівна | 
| Ключові слова: | психолого-педагогічні моделі навчання теоретичне мислення „сходження від абстрактного до конкретного”  | 
| Дата публікації: | 2012 | 
| Видавництво: | Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка АПН України | 
| Бібліографічний опис: | Білоус О.В. Психолого-педагогічні моделі навчання у розвитку теоретичного мислення особистості / Білоус О.В. // Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка АПН України. Проблеми загальної та педагогічної психології. / за ред. акад. С. Д. Максименка. К.; 2012. - Т. ХIV. - Ч. 6 - С. 34—43. | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті представлено результати теоретичного аналізу особливостей психолого-педагогічних моделей навчання щодо розвитку теоретичного мислення особистості у вищій школі. Показано доцільність використання моделі навчання, що передбачає експериментальне відтворення умов розвитку теоретичного мислення за принципом змістового узагальнення. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6032 | 
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Психолого-педагогічні моделі навчання у розвитку теоретичного мислення особистості .pdf | 202,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.