Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6032
Назва: Психолого-педагогічні моделі навчання у розвитку теоретичного мислення особистості
Автори: Білоус, Ольга Володимирівна
Ключові слова: психолого-педагогічні моделі навчання
теоретичне мислення
„сходження від абстрактного до конкретного”
Дата публікації: 2012
Видавництво: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка АПН України
Бібліографічний опис: Білоус О.В. Психолого-педагогічні моделі навчання у розвитку теоретичного мислення особистості / Білоус О.В. // Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка АПН України. Проблеми загальної та педагогічної психології. / за ред. акад. С. Д. Максименка. К.; 2012. - Т. ХIV. - Ч. 6 - С. 34—43.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено результати теоретичного аналізу особливостей психолого-педагогічних моделей навчання щодо розвитку теоретичного мислення особистості у вищій школі. Показано доцільність використання моделі навчання, що передбачає експериментальне відтворення умов розвитку теоретичного мислення за принципом змістового узагальнення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6032
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.