Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6031
Назва: Планування як компонент теоретичного мислення майбутніх учителів хімії
Автори: Білоус, Ольга Володимирівна
Ключові слова: теоретичне мислення
внутрішній план дій (ВПД)
планування
знаково-символічна діяльність
моделювання
Дата публікації: 2012
Видавництво: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка АПН України
Бібліографічний опис: Білоус О.В. Планування як компонент теоретичного мислення майбутніх учителів хімії / Білоус О.В. // Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка АПН України. Проблеми загальної та педагогічної психології. / за ред. акад. С. Д. Максименка. К.; 2012. - Т. ХIV. - Ч. 5 - С. 12 - 22.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу результатів емпіричного дослідження рівня розвитку планування як компонента теоретичного мислення майбутніх учителів хімії. Вирізнено складові функції планування: розумові здатності довільно уявляти можливі і доцільні дії у розв’язанні задач з хімії; усвідомлення змісту та обсягу дій при розв’язанні задач з хімії; здатності і навички зіставляти дії з умовами задачі. Описано методику дослідження складових функції планування. Отримані результати засвідчують недостатній рівень усвідомленості студентами способу розв’язання задач, неспроможність продумувати послідовність своїх дій, навички розв’язування задач шляхом „спроб і помилок”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6031
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.