Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6029
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілоус, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-10-23T09:19:57Z-
dc.date.available2020-10-23T09:19:57Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБілоус О.В. Особливості розвитку аналітичних компонентів теоретичного мислення майбутніх учителів хімії / Білоус О.В. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. / за ред. Носко М. О. - Чернігів : ЧНПУ, 2012. - Вип. 103 - Т.1. - С. 6 - 13. (Серія : Психологічні науки).en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6029-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі розвитку аналітичних компонентів теоретичного мислення майбутніх учителів хімії. Вирізнено складові теоретичного аналізу: здатність студентів до віднаходження генетично висхідного відношення „електрон в атомі”; спроможність у виявленні походження хімічного об’єкту, зв’язків, суперечностей та перетворень в ньому. Описано методику дослідження складових теоретичного аналізу. Представлено результати емпіричного дослідження аналітичних компонентів теоретичного мислення у майбутніх учителів хімії. Отримані результати засвідчують низький рівень спроможності більшості студентів у виявленні походження хімічних об’єктів, прояв ригідності та формалізму у мисленнєвій діяльності досліджуваних.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectмайбутні учителі хіміїen_US
dc.subjectтеоретичне мисленняen_US
dc.subjectтеоретичний аналізen_US
dc.subjectгенетично висхідне відношення „електрон в атомі”en_US
dc.titleОсобливості розвитку аналітичних компонентів теоретичного мислення майбутніх учителів хіміїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.