Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6029
Назва: Особливості розвитку аналітичних компонентів теоретичного мислення майбутніх учителів хімії
Автори: Білоус, Ольга Володимирівна
Ключові слова: майбутні учителі хімії
теоретичне мислення
теоретичний аналіз
генетично висхідне відношення „електрон в атомі”
Дата публікації: 2012
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Білоус О.В. Особливості розвитку аналітичних компонентів теоретичного мислення майбутніх учителів хімії / Білоус О.В. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. / за ред. Носко М. О. - Чернігів : ЧНПУ, 2012. - Вип. 103 - Т.1. - С. 6 - 13. (Серія : Психологічні науки).
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі розвитку аналітичних компонентів теоретичного мислення майбутніх учителів хімії. Вирізнено складові теоретичного аналізу: здатність студентів до віднаходження генетично висхідного відношення „електрон в атомі”; спроможність у виявленні походження хімічного об’єкту, зв’язків, суперечностей та перетворень в ньому. Описано методику дослідження складових теоретичного аналізу. Представлено результати емпіричного дослідження аналітичних компонентів теоретичного мислення у майбутніх учителів хімії. Отримані результати засвідчують низький рівень спроможності більшості студентів у виявленні походження хімічних об’єктів, прояв ригідності та формалізму у мисленнєвій діяльності досліджуваних.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6029
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.