Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6028
Назва: Особливості педагогічної взаємодії в процесі підготовки майбутніх учителів хімії
Автори: Білоус, Ольга Володимирівна
Ключові слова: майбутні учителі хімії
генетично висхідне відношення (характеристика стану електрона в атомі)
педагогічна підтримка
діалогічна взаємодія
теоретичне мислення
довільна саморегуляція
креативність
творча самореалізація
Дата публікації: 2018
Видавництво: Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : Матеріали всеукраїнської конференції з міжнародною участю
Бібліографічний опис: Білоус О.В. Особливості педагогічної взаємодії в процесі підготовки майбутніх учителів хімії. Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : Матеріали всеукраїнської конференції з міжнародною участю, 31 травня 2018 р., м. Київ. Київ : ДП «Інформаційно-аналітичне агентство», 2018. С. 33 - 36.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано недоліки у системі фронтально-статусної організації взаємодії викладачів зі студентами. Показано, що діяльність, спрямована на пошук закономірностей розвитку генетично висхідного відношення (характеристика стану електрона в атомі) у складну систему, є творчою і потребує докорінної перебудови характеру педагогічної взаємодії у напрямку реалізації діалогізму, педагогічної підтримки, заохочення ініціативи студентів. Розкрито особливості організації рефлексивно-зорієнтованих лекційних занять через демонстрацію викладачем шляхів виведення системи конкретних хімічних понять на основі генетично висхідного відношення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6028
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.