Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6027
Назва: Особливості знаково-символічної діяльності майбутніх учителів хімії.
Автори: Білоус, Ольга Володимирівна
Ключові слова: майбутні учителі хімії
знаково-символічна діяльність
знаково-символічні засоби
моделювання
ідеалізація
заміщення
рефлексія
атенціювання
Дата публікації: 2017
Видавництво: Генеза буття особистості : збірник наукових праць
Бібліографічний опис: Білоус О.В. Особливості знаково-символічної діяльності майбутніх учителів хімії. Генеза буття особистості : зб. наук. праць за матеріалами ІІІ Міжнародної наук.-практ. конф., 20 грудня 2016 р.. К. : ДП «Інформаційно-аналітичне агентство», 2017. С. 160—161.
Короткий огляд (реферат): Схарактеризовано психолого-педагогічні умови організації знаково-символічної діяльності студентів – майбутніх учителів хімії. Обґрунтовано доцільність застосування в освітньому процесі зазначених форм та способів моделювання (ідеалізованих) об’єктів, забезпечення „зрушення” мисленнєвого аналізу з умов конкретних задач на схеми та моделі. Наголошено на необхідності оволодіння студентами методами планування експерименту. Підкреслено особливу роль застосування знаково-символічних засобів, що виконують функції відображення, ідеалізації, заміщення, а також здійснення актів самопізнання, відображення студентами своєї мисленнєвої діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6027
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.