Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6026
Назва: Організація взаємодії в малих групах як чинник формування індивідуального стилю учіння майбутніх учителів природничих дисциплін
Автори: Білоус, Ольга Володимирівна
Ключові слова: майбутні учителі природничих дисциплін
індивідуальний стиль учіння
взаємодія
організація групової роботи у навчальній діяльності
Дата публікації: 2018
Видавництво: Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін : досвід, проблеми та перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Кропивницький, 22 березня 2018 р.)
Бібліографічний опис: Білоус О.В. Організація взаємодії в малих групах як чинник формування індивідуального стилю учіння майбутніх учителів природничих дисциплін. Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін : досвід, проблеми та перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Кропивницький, 22 березня 2018 р.) / гол. ред. колегії Н.А. Калініченко; ЦДПУ. Кропивницький, 2018. С. 49-50.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано способи організації взаємодії в малих групах задля оптимізації навчальної діяльності студентів. Наголошено на необхідності розподілу завдань, ролей між учасниками всередині кожної групи з урахуванням індивідуального стилю учіння. Наведено опис спеціальних умов навчання, що враховують особливості стильової поведінки студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6026
Розташовується у зібраннях:Науково-практична конференція



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.