Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6024
Назва: Оцінка особливостей розвитку психолого-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії у процесі педагогічної практики
Автори: Білоус, Ольга Володимирівна
Ключові слова: педагогічна компетентність
професійне становлення
психологічна самодіагностика
гностична функція педагогічної діяльності
комунікативна функція педагогічної діяльності
самоспостереження
Дата публікації: 2016
Видавництво: Актуальні питання підготовки майбутнього вчителя хімії : теорія і практика
Бібліографічний опис: Білоус О.В. Оцінка особливостей розвитку психолого-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії у процесі педагогічної практики. Актуальні питання підготовки майбутнього вчителя хімії : теорія і практика : зб. наук. праць за матеріалами ІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 16 - 17 березня 2016 р., Вінниця. Вінниця : ТОВ „Нілан-ЛТД”, 2016. Вип. 2. С. 40 - 44.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано особливості самодіагностування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії у ході педагогічної практики. Відзначено складові психолого-педагогічної компетентності на прикладі реалізації гностичної та комунікативної педагогічних функцій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6024
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білоус О. В. Оцінка особливостей розвитку_2016-40-44.pdf188.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.