Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6018
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопсуй, Анатолій Васильович-
dc.date.accessioned2020-10-23T07:12:35Z-
dc.date.available2020-10-23T07:12:35Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationПопсуй А. В. До проблеми подолання етноцентризму засобами міжкультурного підходу до навчання на заняттях з німецької мови зі студентами індустріально-педагогічного факультету. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. Чернігів : ЧДПУ, 2008. Вип. 53. С. 71-74. Серія : Педагогічні науки.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6018-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема етноцентризму під час вивчення німецької мови та пропонуються шляхи її подолання. Автор наголошує на необхідності вивчення студентами матеріалів, які містять між культурну інформацію.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського державного педагогічного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectетноцентризмen_US
dc.subjectміжкультурна взаємодіяen_US
dc.subjectтекстen_US
dc.subjectоцінка культуриen_US
dc.titleДо проблеми подолання етноцентризму засобами міжкультурного підходу до навчання на заняттях з німецької мови зі студентами індустріально-педагогічного факультетуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.