Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6017
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Попсуй, Анатолій Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-23T06:39:26Z | - |
dc.date.available | 2020-10-23T06:39:26Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Попсуй А. В. Здатність жити, навчатись і діяти : до питання визначення дефініції міжкультурного підходу у шкільній системі навчання іноземних мов. Іноземні мови в навчальних закладах. 2008. № 1. С. 30-35. Іноземні мови : методологія та пріоритети. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6017 | - |
dc.description.abstract | Зміни в геополітичній ситуації які мали місце у світовому суспільстві наприкінці ХХ та на початку ХХІ століття, спричинили пожвавлення міжнародних стосунків і зближення країн. Це викликало потребу у фахівцях, які володіють іноземними мовами. | en_US |
dc.publisher | Іноземні мови в навчальних закладах | en_US |
dc.subject | іноземна мова | en_US |
dc.subject | дефініція | en_US |
dc.subject | міжкультурний підхід | en_US |
dc.subject | соціокультурний підхід | en_US |
dc.subject | крос-культура | en_US |
dc.subject | навчальні заклади | en_US |
dc.title | Здатність жити, навчатись і діяти : до питання визначення дефініції міжкультурного підходу у шкільній системі навчання іноземних мов | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Здатність жити, навчатись і діяти до питання визначення дефініції міжкультурного підходу у шкільній системі навчання іноземних мов.pdf | 8.38 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.