Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6017
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопсуй, Анатолій Васильович-
dc.date.accessioned2020-10-23T06:39:26Z-
dc.date.available2020-10-23T06:39:26Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationПопсуй А. В. Здатність жити, навчатись і діяти : до питання визначення дефініції міжкультурного підходу у шкільній системі навчання іноземних мов. Іноземні мови в навчальних закладах. 2008. № 1. С. 30-35. Іноземні мови : методологія та пріоритети.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6017-
dc.description.abstractЗміни в геополітичній ситуації які мали місце у світовому суспільстві наприкінці ХХ та на початку ХХІ століття, спричинили пожвавлення міжнародних стосунків і зближення країн. Це викликало потребу у фахівцях, які володіють іноземними мовами.en_US
dc.publisherІноземні мови в навчальних закладахen_US
dc.subjectіноземна моваen_US
dc.subjectдефініціяen_US
dc.subjectміжкультурний підхідen_US
dc.subjectсоціокультурний підхідen_US
dc.subjectкрос-культураen_US
dc.subjectнавчальні закладиen_US
dc.titleЗдатність жити, навчатись і діяти : до питання визначення дефініції міжкультурного підходу у шкільній системі навчання іноземних мовen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.