Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6017
Назва: Здатність жити, навчатись і діяти : до питання визначення дефініції міжкультурного підходу у шкільній системі навчання іноземних мов
Автори: Попсуй, Анатолій Васильович
Ключові слова: іноземна мова
дефініція
міжкультурний підхід
соціокультурний підхід
крос-культура
навчальні заклади
Дата публікації: 2008
Видавництво: Іноземні мови в навчальних закладах
Бібліографічний опис: Попсуй А. В. Здатність жити, навчатись і діяти : до питання визначення дефініції міжкультурного підходу у шкільній системі навчання іноземних мов. Іноземні мови в навчальних закладах. 2008. № 1. С. 30-35. Іноземні мови : методологія та пріоритети.
Короткий огляд (реферат): Зміни в геополітичній ситуації які мали місце у світовому суспільстві наприкінці ХХ та на початку ХХІ століття, спричинили пожвавлення міжнародних стосунків і зближення країн. Це викликало потребу у фахівцях, які володіють іноземними мовами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6017
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.