Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6015
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопсуй, Анатолій Васильович-
dc.contributor.authorІванишина, В. П.-
dc.date.accessioned2020-10-23T06:21:49Z-
dc.date.available2020-10-23T06:21:49Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationПопсуй А. В., Іванишина В. П. Між культурний та соціокультурний аспекти у процесі підготовки майбутніх учителів англійської мови початкової школи. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2006. Вип. 38. С. 19-21.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6015-
dc.description.abstractУ статті розглядаються культурологічні аспекти у підготовці майбутніх учителів англійської мови початкової школи. Автори наголошують на необхідності оволодіння студентами англійської мови у нерозривному зв’язку з вивченням власної та чужої культур. Офіційне включення національно-культурної компетенції у зміст навчання зробить вчителя іноземної мови знавцем іншомовної та своєї національної культури, оскільки процес засвоєння іноземної мови програмується як діалог культур.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського державного педагогічного університетуen_US
dc.subjectкультураen_US
dc.subjectсоціокультурнийen_US
dc.subjectміжкультурнийen_US
dc.subjectакультураціяen_US
dc.subjectсоціокультурна компетенціяen_US
dc.subjectміжкультурна комунікаціяen_US
dc.titleМіж культурний та соціокультурний аспекти у процесі підготовки майбутніх учителів англійської мови початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.