Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5987
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавленко, Людмила Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-10-22T07:25:07Z-
dc.date.available2020-10-22T07:25:07Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПавленко Людмила. Курс «Структури повсякденності»: проблеми і перспективи викладання у вищій школі. Матеріали науково-практичної конференції «Другі Фльорівські Читання». Чернігів. 2011. С. 77-81.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5987-
dc.description.abstractЗі стародавніх часів люди цікавились історією, традиціями, культурою інших народів. Вже у перших письмових пам’ятках зафіксовано крім важливих політичних фактів певні деталі повсякденного життя різних соціальних верств, а саме: умови проживання, особливості харчування, відомості про одяг, дозвілля, а також знання і уявлення про традиції, релігійні вірування, основні засади виховання, родинні цінності – тобто все те, що визначає поведінку і становище людини щоденно та формулюється сучасною наукою як культура повсякденностіen_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectКурс «Структури повсякденності»en_US
dc.subjectсоціальні верстиen_US
dc.titleКурс «Структури повсякденності»: проблеми і перспективи викладання у вищій школіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.