Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5819
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтоляр, Марина Борисівна-
dc.date.accessioned2020-10-13T09:11:31Z-
dc.date.available2020-10-13T09:11:31Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСтоляр М.Б. Десакралізація тоталітарної ідеології в кінокомедіях Г. Данелія. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Європейські анитоталітарні практики» (26-27 червня 2020 р.). Україна, Чернігів, 2020. С. 107–111.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5819-
dc.description.abstractАвторка вважає, що будь яка культура, – навіть та, що жорстко контролюється тоталітарною державою, має певний спектр можливостей протистояти цьому контролю. У відповідному семантичному просторі саме і реалізується дійсна культура. Свідченням цього зокрема є кінокомедії трьох найвидатніших майстрів цього жанру – Леоніда Гайдая, Ельдара Рязанова та Георгія Данелія. Кожний з них створив свою, неповторну парадигму комічного. Наразі тези присвячено розгляду третьої парадигми, що представлено творчістю Г. Данелія. Стверджується, що Георгія Данелія обрав специфічний шлях утвердження нового, парадоксального варіанту десакралізованого антропоцентризму.en_US
dc.publisherМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Європейські анитоталітарні практики»en_US
dc.subjectсміхова культураen_US
dc.subjectсміхова парадигмаen_US
dc.subjectдесакралізаціяen_US
dc.subjectантропоцентризмen_US
dc.subjectсатираen_US
dc.titleДесакралізація тоталітарної ідеології в кінокомедіях Г. Данелія.en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.