Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5801
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовбаса, Тетяна Іванівна-
dc.date.accessioned2020-10-12T13:17:13Z-
dc.date.available2020-10-12T13:17:13Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКовбаса Т. І. Перспективні напрями удосконалення методичної підготовки майбутніх учителів технологій. Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Безлюдний О. І. (гол. ред.) та ін.]. Умань : ВПЦ Візаві, 2017. Вип. 15. С.74-84.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5801-
dc.description.abstractНа основі наукового дослідження автор доводить неможливість досягти бажаного результату методичної підготовки майбутніх учителів технологій без переходу до суб’єкт-суб’єктної парадигми навчання. Аналіз наукових робіт, спостереження за практикою реалізації завдань освітньої галузі «Технологія» свідчить про недостатню методичну підготовку вчителів цього профілю. Метою статті є визначення перспективних напрямів удосконалення цієї підготовки. Серед головних пріоритетів підвищення ефективності методичної підготовки вчителів технологій автор у статті пропонує декілька перспективних напрямів.en_US
dc.publisherУмань : ВПЦ Візавіen_US
dc.subjectвчитель технологійen_US
dc.subjectметодична підготовкаen_US
dc.subjectметодична підготовка майбутніх учителів технологійen_US
dc.subjectпроектen_US
dc.subjectпроектна методикаen_US
dc.subjectелектронне навчанняen_US
dc.subjectудосконалення методичної підготовкиen_US
dc.subjectосвітня галузь «Технологія»en_US
dc.titleПерспективні напрями удосконалення методичної підготовки майбутніх учителів технологійen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.