Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/576
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнко, Наталія Олексіївна-
dc.date.accessioned2020-02-10T07:00:30Z-
dc.date.available2020-02-10T07:00:30Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЯнко Н. О. Психолого-педагогічні та психолінгвістичні основи процесу формування стилістичних умінь у молодших школярів // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / гол. ред. М. О. Носко. – Чернігів: ЧНПУ, 2011. – Вип. 93. – С. 354-357en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/576-
dc.description.abstractУ статті розглядаються психолого-педагогічні та психолінгвістичні основи навчання стилістики в початковій школі. Автором проаналізовано вікові особливості розвитку дітей молодшого шкільного віку; з’ясовано сутність понять "уміння", "навички", "стилістичні вміння"; визначено роль психологічних чинників навчання мови (дару слова, чуття мови, інтуїції) у процесі формування стилістичних умінь в учнів початкових класів.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectстилістикаen_US
dc.subjectстилістичні вмінняen_US
dc.subjectдар словаen_US
dc.subjectінтуїціяen_US
dc.titleПсихолого-педагогічні та психолінгвістичні основи процесу формування стилістичних умінь у молодших школярівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.