Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5756
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКміть, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-10-11T08:46:44Z-
dc.date.available2020-10-11T08:46:44Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКміть О.В. Формування професійного мислення майбутніх учителів англійської мови початкової школи. Міжнародні наукові дослідження: інтеграція науки та практики як механізм ефективного розвитку : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 24–25 квіт. 2020 р. / ГО «Інститут інноваційної освіти»; Науково-навчальний центр прикладної інформатики НАН України. Київ : ГО Інститут інноваційної освіти, 2020. С. 27-32.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5756-
dc.description.abstractСтаттю присвячено актуальній проблемі формування професійного мислення майбутніх учителів англійської мови початкової школи. Її актуальність зумовлена існуванням суперечності між соціальною потребою високого рівня розвитку професійного мислення вчителів англійської мови та його реальним рівнем. У роботі визначено зміст, структуру та критерії професійного мислення фахівців вказаного профілю. Крім того, запропоновано шляхи формування та розвитку їх професійного мислення. Викладені у статті положення представляють сприятливі передумови для формування професійного мислення майбутніх учителів англійської мови з ярко вираженим творчим потенціалом у закладах вищої освіти.en_US
dc.publisherКиїв : ГО Інститут інноваційної освітиen_US
dc.subjectпрофесійне мисленняen_US
dc.subjectвчитель англійської мови початкової школиen_US
dc.subjectзміст та структура професійного мисленняen_US
dc.subjectкритерії професійного мисленняen_US
dc.subjectшляхи формування та розвитку професійного мисленняen_US
dc.titleФормування професійного мислення майбутніх учителів англійської мови початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.