Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5756
Назва: Формування професійного мислення майбутніх учителів англійської мови початкової школи
Автори: Кміть, Олена Володимирівна
Ключові слова: професійне мислення
вчитель англійської мови початкової школи
зміст та структура професійного мислення
критерії професійного мислення
шляхи формування та розвитку професійного мислення
Дата публікації: 2020
Видавництво: Київ : ГО Інститут інноваційної освіти
Бібліографічний опис: Кміть О.В. Формування професійного мислення майбутніх учителів англійської мови початкової школи. Міжнародні наукові дослідження: інтеграція науки та практики як механізм ефективного розвитку : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 24–25 квіт. 2020 р. / ГО «Інститут інноваційної освіти»; Науково-навчальний центр прикладної інформатики НАН України. Київ : ГО Інститут інноваційної освіти, 2020. С. 27-32.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено актуальній проблемі формування професійного мислення майбутніх учителів англійської мови початкової школи. Її актуальність зумовлена існуванням суперечності між соціальною потребою високого рівня розвитку професійного мислення вчителів англійської мови та його реальним рівнем. У роботі визначено зміст, структуру та критерії професійного мислення фахівців вказаного профілю. Крім того, запропоновано шляхи формування та розвитку їх професійного мислення. Викладені у статті положення представляють сприятливі передумови для формування професійного мислення майбутніх учителів англійської мови з ярко вираженим творчим потенціалом у закладах вищої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5756
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.