Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5712
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрищенко, Світлана Владиславівна-
dc.date.accessioned2020-10-08T12:28:30Z-
dc.date.available2020-10-08T12:28:30Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГрищенко С. В. Стратегії самодопомоги в подоланні професійної деформації в діяльності соціальних педагогів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Чернігів : ЧДПУ, 2012. Вип. 96. С. 53–57.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5712-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні стратегії самодопомоги в подоланні професійної деформації в діяльності соціальних педагогів.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпрофесійна деформаціяen_US
dc.subjectсиндром емоційного вигорання соціального педагогаen_US
dc.subjectстратегії самодопомогиen_US
dc.titleСтратегії самодопомоги в подоланні професійної деформації в діяльності соціальних педагогівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стратегії самодопомоги в подоланні професійної деформації.pdf383.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.