Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/569
Назва: Теоретичні аспекти проведення занять фізичної культури з учнями з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти
Автори: Трояновська, Марія Миколаївна
Ключові слова: учні з особливими освітніми потребами
інклюзивне навчання
фізична культура
здоров’я
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Трояновська М. М. Теоретичні аспекти проведення занять фізичної культури з учнями з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти/ Трояновська М. М.// Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка – Чернігів, 2018. – Вип. 154. Т. 2 – С. 166-169.
Короткий огляд (реферат): У статті порушено питання проведення занять фізичної культури з учнями з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти, адже важливо підготувати майбутніх педагогів до роботи, забезпечити інструментарієм та допомогти їм оволодіти глибокими знаннями свого предмета, технологіями, методами роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Висвітлено різні підходи до роботи з учнями з особливими освітніми потребами. Проаналізовано як краще підготуватися до роботи з учнями в умовах інклюзивної освіти. Визначено ефективні прийоми застосування під час роботи з учнями з особливими освітніми потребами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/569
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
37.pdf772.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.