Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5682
Назва: Педагогічний супровід дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного освітнього середовища
Автори: Бойко (Богатирьова), Тетяна Валеріївна
Ключові слова: дитина з особливими потребами
педагогічний супровід
інклюзивне освітнє середовище
відновлення та розвиток потенціалу дитини
Дата публікації: 2020
Видавництво: Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського
Бібліографічний опис: Бойко Т. В. Педагогічний супровід дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного освітнього середовища. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. 2020 р. № 62. С. 172-176.
Серія/номер: Педагогіка і психологія;
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізована практика реалізації в освітніх закладах інклюзивного навчання. Обґрунтовано, що повинні створюватися умови, які будуть гарантувати можливість досягнення запланованих освітніх результатів всіма учнями. Визначено, що педагогічним супроводом є відновлення й розвиток потенціалу особистості дитини з особливими потребами, і в остаточному підсумку — ефективне виконання нею своїх основних соціальних функцій, досягнення особистісного благополуччя. Окреслено, що теоретичною основою педагогічного супроводу є компетентністю підхід, позаяк він орієнтує на розвиток складових особистісного «Я» та функціональних можливостей особистості дитини с особливими потребами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5682
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.