Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5656
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМехед, Д. Б.-
dc.contributor.authorМехед, Ольга Борисівна-
dc.contributor.authorСкребець, Василь Олексійович-
dc.date.accessioned2020-10-07T13:30:46Z-
dc.date.available2020-10-07T13:30:46Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationМехед Д. Б., Мехед О. Б., Скребець В. О. Впровадження методики визначення рівня понятійного мислення школярів при вивченні природничо-математичних дисциплін. Зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. «Особливості навчання природничо-математичних дисциплін у профільній школі» / Укладач : Шарко В. Д. Херсон : ПП Вишемирський В.С., 2010. С. 11-13.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5656-
dc.description.abstractРівень понятійного мислення школярів або рівень операційно-значеннєвих узагальнень мислення (РОЗУМ) - методика, що ґрунтується на якісному і кількісному аналізі міри сформованості понятійного мислення, дозволяє виявляти культуру сформованого мислення при вивченні предметів циклу природничоматематичних дисциплін в учнів на певних етапах опанування ними навчальної програми. Метою дослідження була розробка та апробація методики, що дозволяє здійснювати зазначену вище діагностику.en_US
dc.publisherЗбірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Особливості навчання природничо-математичних дисциплін у профільній школі»en_US
dc.subjectметодика РОЗУМen_US
dc.subjectопераційнозначеннєві узагальнення мислення школярівen_US
dc.subjectкритеріальна оцінка рівня понятійного мисленняen_US
dc.titleВпровадження методики визначення рівня понятійного мислення школярів при вивченні природничо-математичних дисциплінen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Науково-практична конференція



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.