Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5656
Назва: Впровадження методики визначення рівня понятійного мислення школярів при вивченні природничо-математичних дисциплін
Автори: Мехед, Д. Б.
Мехед, Ольга Борисівна
Скребець, Василь Олексійович
Ключові слова: методика РОЗУМ
операційнозначеннєві узагальнення мислення школярів
критеріальна оцінка рівня понятійного мислення
Дата публікації: 2010
Видавництво: Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Особливості навчання природничо-математичних дисциплін у профільній школі»
Бібліографічний опис: Мехед Д. Б., Мехед О. Б., Скребець В. О. Впровадження методики визначення рівня понятійного мислення школярів при вивченні природничо-математичних дисциплін. Зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. «Особливості навчання природничо-математичних дисциплін у профільній школі» / Укладач : Шарко В. Д. Херсон : ПП Вишемирський В.С., 2010. С. 11-13.
Короткий огляд (реферат): Рівень понятійного мислення школярів або рівень операційно-значеннєвих узагальнень мислення (РОЗУМ) - методика, що ґрунтується на якісному і кількісному аналізі міри сформованості понятійного мислення, дозволяє виявляти культуру сформованого мислення при вивченні предметів циклу природничоматематичних дисциплін в учнів на певних етапах опанування ними навчальної програми. Метою дослідження була розробка та апробація методики, що дозволяє здійснювати зазначену вище діагностику.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5656
Розташовується у зібраннях:Науково-практична конференція



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.