Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5656
Назва: | Впровадження методики визначення рівня понятійного мислення школярів при вивченні природничо-математичних дисциплін |
Автори: | Мехед, Д. Б. Мехед, Ольга Борисівна Скребець, Василь Олексійович |
Ключові слова: | методика РОЗУМ операційнозначеннєві узагальнення мислення школярів критеріальна оцінка рівня понятійного мислення |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Особливості навчання природничо-математичних дисциплін у профільній школі» |
Бібліографічний опис: | Мехед Д. Б., Мехед О. Б., Скребець В. О. Впровадження методики визначення рівня понятійного мислення школярів при вивченні природничо-математичних дисциплін. Зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. «Особливості навчання природничо-математичних дисциплін у профільній школі» / Укладач : Шарко В. Д. Херсон : ПП Вишемирський В.С., 2010. С. 11-13. |
Короткий огляд (реферат): | Рівень понятійного мислення школярів або рівень операційно-значеннєвих узагальнень мислення (РОЗУМ) - методика, що ґрунтується на якісному і кількісному аналізі міри сформованості понятійного мислення, дозволяє виявляти культуру сформованого мислення при вивченні предметів циклу природничоматематичних дисциплін в учнів на певних етапах опанування ними навчальної програми. Метою дослідження була розробка та апробація методики, що дозволяє здійснювати зазначену вище діагностику. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5656 |
Розташовується у зібраннях: | Науково-практична конференція |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Впровадження методики визначення рівня понятійного мислення школярів при вивченні природничо-математичних дисциплін.pdf | 891.58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.