Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5654
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМехед, Д. Б.-
dc.contributor.authorМехед, Ольга Борисівна-
dc.contributor.authorШвидкий, А. Л.-
dc.date.accessioned2020-10-07T12:58:13Z-
dc.date.available2020-10-07T12:58:13Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМехед Д. Б., Мехед О. Б., Швидкий А. Л. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у мотивації навчальної діяльності студентів. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. Херсон, 2012. № 31. С. 417-421.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5654-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості формування позитивної мотивації до навчання у студентів засобами інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено сукупність педагогічних умов використання та принципи створення освітніх програмних засобів ІКТ.en_US
dc.publisherСучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблемиen_US
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїen_US
dc.subjectмотивація навчальної діяльностіen_US
dc.titleРоль інформаційно-комунікаційних технологій у мотивації навчальної діяльності студентівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.