Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/564
Назва: Джерела теорії та методики фізичного виховання: досвід та практика
Автори: Проніков, Олександр Костянтинович
Терентьєва, Наталія Олександрівна
Ключові слова: фізична культура
учитель фізичної культури
джерела
теорія та методика фізичного виховання
заклад вищої освіти
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Проніков О. К., Терентьєва Н. О. Джерела теорії та методики фізичного виховання: досвід та практика. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2018. Вип. 154. Т. 2. С. 60-64.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано джерела теорії та методики фізичного виховання, які сприяють підвищенню якості підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Аналіз праць вітчизняних педагогів дозволив визначити чотири джерела теорії та методики фізичного виховання. Першим є практика фізичного виховання. Другим джерелом є практика суспільного життя. Третім джерелом є прогресивні ідеї філософів, педагогів, психологів і лікарів про зміст та шляхи виховання гармонійно розвиненої особистості, формування у здобувачів освіти потреби дотримуватись здорового способу життя. Четвертим джерелом є результати досліджень у суміжних галузях знань. Теорія і практика спорту вносить суттєві корективи в уявлення психологів, фізіологів і морфологів про потенційні можливості організму дітей і дорослих людей. Про зазначене має отримати знання майбутній учитель фізичної культури, навчаючись у закладах вищої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/564
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.