Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5648
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШвидкий, А. Л.-
dc.contributor.authorМехед, Д. Б.-
dc.contributor.authorМехед, Ольга Борисівна-
dc.date.accessioned2020-10-07T12:06:25Z-
dc.date.available2020-10-07T12:06:25Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationШвидкий А. Л., Мехед Д. Б., Мехед О. Б. Особливості впровадження інформаційних технологій у навчальний процес (психологічний аспект). Збірник наукових праць «Педагогічні науки». 2012. №61. С. 401-406.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5648-
dc.description.abstractРобота присвячена аналізу психологічних особливостей учасників освітнього процесу, які необхідно враховувати при застосуванні інформаційних технологій в роботі вищої школи для досягнення оптимальних умов розвитку мотивації студентів і творчого характеру учбової діяльності.en_US
dc.publisherЗбірник наукових праць «Педагогічні науки»en_US
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїen_US
dc.subjectвища школаen_US
dc.subjectпсихологічні особливостіen_US
dc.titleОсобливості впровадження інформаційних технологій у навчальний процес (психологічний аспект)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.