Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5615
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖила, Світлана Олексіївна-
dc.date.accessioned2020-10-07T06:55:34Z-
dc.date.available2020-10-07T06:55:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЖила С.О. Семінарське заняття за романом Василя Шкляра «Троща» в ЗВО. Українська мова і література в школах України. 2018. № 3. С. 26-31.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5615-
dc.description.abstractУ статті йдеться про історію написання роману Василя Шкляра «Троща», його естетично-художню модель, досліджується текст як композиційно складне художнє утворення, часопросторовий континуум твору, пропонується орієнтовний план вивчення роману на семінарському занятті, бесіда за твором. Ключові слова: роман «Троща», героїка УПА, україноцентричні картини, синкретизм художнього мислення, життєва правда, верхній і нижній яруси роману, ретроспективна лінія, семінар, бесіда. «Троща» — це композиційно складне художнє утворення. Естетично-художня модель твору — це поєднання реалістичної, неоромантичної, експресіоністичної, екзистенціальної художніх систем, що засвідчує синкретизм художнього мислення її автора.en_US
dc.publisherУкраїнська мова і література в школах Україниen_US
dc.subjectВасиль Шклярen_US
dc.subjectроман «Троща»en_US
dc.subjectестетично-художня модельen_US
dc.titleСемінарське заняття за романом Василя Шкляра «Троща» в ЗВО.en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Семінарське заняття за романом Василя Шкляра «Троща» в ЗВО..pdf201.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.