Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5615
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Жила, Світлана Олексіївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-07T06:55:34Z | - |
dc.date.available | 2020-10-07T06:55:34Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Жила С.О. Семінарське заняття за романом Василя Шкляра «Троща» в ЗВО. Українська мова і література в школах України. 2018. № 3. С. 26-31. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5615 | - |
dc.description.abstract | У статті йдеться про історію написання роману Василя Шкляра «Троща», його естетично-художню модель, досліджується текст як композиційно складне художнє утворення, часопросторовий континуум твору, пропонується орієнтовний план вивчення роману на семінарському занятті, бесіда за твором. Ключові слова: роман «Троща», героїка УПА, україноцентричні картини, синкретизм художнього мислення, життєва правда, верхній і нижній яруси роману, ретроспективна лінія, семінар, бесіда. «Троща» — це композиційно складне художнє утворення. Естетично-художня модель твору — це поєднання реалістичної, неоромантичної, експресіоністичної, екзистенціальної художніх систем, що засвідчує синкретизм художнього мислення її автора. | en_US |
dc.publisher | Українська мова і література в школах України | en_US |
dc.subject | Василь Шкляр | en_US |
dc.subject | роман «Троща» | en_US |
dc.subject | естетично-художня модель | en_US |
dc.title | Семінарське заняття за романом Василя Шкляра «Троща» в ЗВО. | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Семінарське заняття за романом Василя Шкляра «Троща» в ЗВО..pdf | 201.48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.