Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5603
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖила, Світлана Олексіївна-
dc.date.accessioned2020-10-06T13:23:11Z-
dc.date.available2020-10-06T13:23:11Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЖила С.О. Літературно-мистецька вітальня як форма вивчення літератури в ЗВО. Українська мова і література в школах України. 2018. № 4. С. 28-32.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5603-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості літературно-мистецької вітальні як форми підготовки майбутніх учителів української літератури: характеризуються її посутні функції, вирізняються види цієї форми, йдеться про майстерність номінування вітальні, добір епіграфів до неї, розроблення «сценарію», подається орієнтовний план підготовки літературно-мистецької вітальні за ранньою творчістю Павла Тичини.en_US
dc.publisherУкраїнська мова і література в школах Україниen_US
dc.subjectлітературно-мистецька вітальняen_US
dc.subjectфункціїen_US
dc.subjectвиди віталеньen_US
dc.subjectназва й епіграф вітальніen_US
dc.subjectмистецькі блокиen_US
dc.subjectметоди й прийомиen_US
dc.titleЛітературно-мистецька вітальня як форма вивчення літератури в ЗВОen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.