Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/557
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисенко, Людмила Леонідівна-
dc.contributor.authorБагінська, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-02-04T14:07:21Z-
dc.date.available2020-02-04T14:07:21Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛисенко Л. Л., Багінська О. В. Модель учителя фізичної культури як системотвірний чинник його підготовки. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2018. Вип. 154. Т. 2. С. 8-10.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/557-
dc.description.abstractСтаття присвячена обґрунтуванню цільової моделі вчителя фізичної культури, як системотвірного чинника у процесі побудови його професійної підготовки, обґрунтування та розробки сучасних освітніх програм. Відображено генезис уявлень про «модель» (професіограму, професійну майстерність, професійну компетентність) педагога, зокрема, учителя фізичної культури. Обґрунтовано орієнтовну гіпотетичну модель вчителя фізичної культури у відповідності до сучасних змін в суспільстві, освіті.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectвчитель фізичної культуриen_US
dc.subjectмодельen_US
dc.subjectфізична культураen_US
dc.titleМодель учителя фізичної культури як системотвірний чинник його підготовкиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf1.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.