Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/557
Назва: Модель учителя фізичної культури як системотвірний чинник його підготовки
Автори: Лисенко, Людмила Леонідівна
Багінська, Ольга Володимирівна
Ключові слова: вчитель фізичної культури
модель
фізична культура
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Лисенко Л. Л., Багінська О. В. Модель учителя фізичної культури як системотвірний чинник його підготовки. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2018. Вип. 154. Т. 2. С. 8-10.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена обґрунтуванню цільової моделі вчителя фізичної культури, як системотвірного чинника у процесі побудови його професійної підготовки, обґрунтування та розробки сучасних освітніх програм. Відображено генезис уявлень про «модель» (професіограму, професійну майстерність, професійну компетентність) педагога, зокрема, учителя фізичної культури. Обґрунтовано орієнтовну гіпотетичну модель вчителя фізичної культури у відповідності до сучасних змін в суспільстві, освіті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/557
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf1.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.