Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5562
Назва: Підходи та етапи проектування педагогічних програмних засобів
Автори: Костюченко, Андрій Олександрович
Ключові слова: педагогічний програмний засіб
етапи проектування
Дата публікації: 2013
Видавництво: Стратегия качества в промышленности и образовании: материалы IX международной конференции
Бібліографічний опис: Костюченко А.О. Підходи та етапи проектування педагогічних програмних засобів / Костюченко А.О. // Стратегия качества в промышленности и образовании: материалы IX международной конференции (г. Варна, Болгария, 31 мая – 7 июня 2013 г.) Т. 2 / Упорядники: Хохлова Т.С., Хохлов В.О., Ступак Ю.О. – Днепропетровск-Варна, 2013. – С. 423-426
Короткий огляд (реферат): В даній статті проведено аналіз підходів до створення педагогічних програмних засобів. Розглянуто етапи проектування педагогічних програмних засобів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5562
Розташовується у зібраннях:Науково-практична конференція

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Підходи та етапи проектування педагогічних програмних засобів.pdf261.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.