Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5549
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШульга, Олександр Миколайович-
dc.date.accessioned2020-10-05T16:22:46Z-
dc.date.available2020-10-05T16:22:46Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationШульга О. М. Використання проектної методики на уроках в навчальних майстернях. Актуальні питання трудової підготовки учнів у сучасній школі : монографія / В.Г.Гетта та ін. Київ : ЦП Компринт, 2014. С. 74-92.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5549-
dc.description.abstractРозглянуті питання доцільності проектування, про сферу його застосування. Проектування пов’язувалося переважно з інженерною діяльністю в галузях машинобудування, приладобудування, архітектури і вважалося підготовчим етапом виробничої діяльності. Зараз проектування розглядається як особливий вид діяльності, що відрізняється від власне наукової та виробничої, а сфера його застосування охоплює всі ланки соціального організму, включаючи і систему освіти.en_US
dc.publisherКиїв : ЦП Компринтen_US
dc.subjectрозвиток творчих здібностейen_US
dc.subjectпроектно – технологічна діяльністьen_US
dc.subjectтворчі технічні задачіen_US
dc.subjectтрудове навчанняen_US
dc.titleВикористання проектної методики на уроках в навчальних майстерняхen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.