Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5546
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовбаса, Юрій Миколайович-
dc.date.accessioned2020-10-05T13:08:59Z-
dc.date.available2020-10-05T13:08:59Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКовбаса Ю. М. Математичні ігри як інноваційний прийом проектуванні навчального процесу. Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування шкільної освіти: Всеукраїнській науково-практичній Інтернет-конференції «Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування шкільної освіти» (2015 р.) [Електронний ресурс]en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5546-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано можливості математичної теорії ігор на різних етапах проектування навчального процесу. Автор наводить приклади застосування математичної гри як інноваційного прийому проектування навчання. Стаття містить перелік можливих напрямів застосування різних видів математичної гри у педагогічному процесі.en_US
dc.publisherІнноваційна діяльність педагога в умовах реформування шкільної освіти : інтернет-конф.en_US
dc.subjectтеорія ігорen_US
dc.subjectпедагогічне проектуванняen_US
dc.subjectматематична граen_US
dc.subjectквадрат Декартаen_US
dc.subjectнавчальний процесen_US
dc.titleМатематичні ігри як інноваційний прийом проектуванні навчального процесуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.