Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5544
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовбаса, Юрій Миколайович-
dc.date.accessioned2020-10-05T12:58:58Z-
dc.date.available2020-10-05T12:58:58Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКовбаса Ю. М. Застосування інструментарію математичних ігор у психолого-педагогічних дослідженнях. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка ; гол. ред. Носко М.О. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 130. С. 321-325en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5544-
dc.description.abstractНа сьогодні є відомими напрями застосування математичної теорії ігор у педагогіці. Серед яких можна виділити такі: для розумового розвитку школярів, для розвитку педагогічного мислення студентів, для підвищення мотивації навчання студентів, в теорії управління освітою для прийняття рішень, в оцінці можливостей змісту навчальних програм, навчання студентів у процесі розв’язання гри, для проектування навчально-виховного процесу. Автором статті запропоновано застосувати інструментарій математичної теорії для оцінки результатів педагогічного експерименту.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectматематична теорія ігорen_US
dc.subjectінструментарій теорії ігорen_US
dc.subjectпсихолого-педагогічне дослідженняen_US
dc.subjectграфічний спосіб розв’язання матриці ігорen_US
dc.titleЗастосування інструментарію математичних ігор у психолого-педагогічних дослідженняхen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.