Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5535| Назва: | Критерії оцінки рівня розвитку художньо-творчих здібностей майбутніх учителів технологій |
| Автори: | Горчинська, Катерина Віталіївна |
| Ключові слова: | критерії оцінювання художньо-творчі здібності композиція костюму художній ескіз кольорове вирішення |
| Дата публікації: | 2012 |
| Видавництво: | Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка : зб. наук. праць |
| Бібліографічний опис: | Горчинська К.В. Критерії оцінки рівня розвитку художньо-творчих здібностей майбутніх учителів технологій. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка : зб. наук. праць / Глухівський НПУ ім. О.Довженка; редкол: О. І. Курок (відп. ред.) [та ін.]. Глухів : ГНПУ ім. О.Довженка, 2012. Вип. 20. 338 с. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються та характеризуються критерії оцінювання рівня розвитку художньо-творчих здібностей майбутніх учителів технологій у процесі вивчення курсу "Композиція костюма" та показники для кожного з критеріїв, що враховують вимоги до створення композиції одягу, які дають можливість студентам самостійно поетапно оцінити свою роботу та виявити недоліки на будь-якому етапі створення композиції костюма. Критерії враховують такі психологічні якості особистості як творче образно-асоціативне мислення, уява, емоційно-асоціативне сприйняття, зорова пам’ять та вольові властивості особистості. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5535 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Критерії оцінки рівня розвитку художньо-творчих здібностей майбутніх учителів технологій.pdf | 541,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.