Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5535
Назва: Критерії оцінки рівня розвитку художньо-творчих здібностей майбутніх учителів технологій
Автори: Горчинська, Катерина Віталіївна
Ключові слова: критерії оцінювання
художньо-творчі здібності
композиція костюму
художній ескіз
кольорове вирішення
Дата публікації: 2012
Видавництво: Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка : зб. наук. праць
Бібліографічний опис: Горчинська К.В. Критерії оцінки рівня розвитку художньо-творчих здібностей майбутніх учителів технологій. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка : зб. наук. праць / Глухівський НПУ ім. О.Довженка; редкол: О. І. Курок (відп. ред.) [та ін.]. Глухів : ГНПУ ім. О.Довженка, 2012. Вип. 20. 338 с.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються та характеризуються критерії оцінювання рівня розвитку художньо-творчих здібностей майбутніх учителів технологій у процесі вивчення курсу "Композиція костюма" та показники для кожного з критеріїв, що враховують вимоги до створення композиції одягу, які дають можливість студентам самостійно поетапно оцінити свою роботу та виявити недоліки на будь-якому етапі створення композиції костюма. Критерії враховують такі психологічні якості особистості як творче образно-асоціативне мислення, уява, емоційно-асоціативне сприйняття, зорова пам’ять та вольові властивості особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5535
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.