Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5534
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорчинська, Катерина Віталіївна-
dc.date.accessioned2020-10-05T09:36:46Z-
dc.date.available2020-10-05T09:36:46Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГорчинська К.В. Використання асоціативного методу в процесі художньо-творчої діяльності майбутніх учителів технологій. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка: зб. Чернігів : ЧНПУ, 2011. Вип. 90. С. 44-48.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5534-
dc.description.abstractУ статті розглядається асоціативний метод, його сутність та вплив на розвиток художньо-творчих здібностей. Автор розглядає види асоціативних об’єктів природнього та штучного походження та етапи процесу трансформації від ідеї до створювання кінцевого образу на заняттях з курсу "Художні основи створення та композиція костюму".en_US
dc.publisherВісник Чернігівського державного педагогічного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectасоціативний методen_US
dc.subjectхудожньо-творчі здібностіen_US
dc.subjectхудожній образen_US
dc.subjectасоціаціяen_US
dc.subjectприродні аналогиen_US
dc.subjectобразно-асоціативне мисленняen_US
dc.titleВикористання асоціативного методу в процесі художньо-творчої діяльності майбутніх учителів технологійen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.