Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5534
Назва: Використання асоціативного методу в процесі художньо-творчої діяльності майбутніх учителів технологій
Автори: Горчинська, Катерина Віталіївна
Ключові слова: асоціативний метод
художньо-творчі здібності
художній образ
асоціація
природні аналоги
образно-асоціативне мислення
Дата публікації: 2011
Видавництво: Вісник Чернігівського державного педагогічного університету
Бібліографічний опис: Горчинська К.В. Використання асоціативного методу в процесі художньо-творчої діяльності майбутніх учителів технологій. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка: зб. Чернігів : ЧНПУ, 2011. Вип. 90. С. 44-48.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається асоціативний метод, його сутність та вплив на розвиток художньо-творчих здібностей. Автор розглядає види асоціативних об’єктів природнього та штучного походження та етапи процесу трансформації від ідеї до створювання кінцевого образу на заняттях з курсу "Художні основи створення та композиція костюму".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5534
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.