Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5533
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорчинська, Катерина Віталіївна-
dc.date.accessioned2020-10-05T09:33:59Z-
dc.date.available2020-10-05T09:33:59Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГорчинська К.В. Педагогічні умови розвитку художньо-творчих здібностей у майбутніх учителів технологій. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка : зб. Чернігів : ЧНПУ, 2011. Вип. 88. С. 44-47.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5533-
dc.description.abstractУ статті розглядаються педагогічні умови, які сприяють розвитку художньо-творчих здібностей у майбутніх вчителів технологій. Автор розглядає педагогічні умови як педагогічні обставини, які сприяють прояву педагогічних закономірностей (розвиток художньо-творчих здібностей), обумовлених дією факторів.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського державного педагогічного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпедагогічні умовиen_US
dc.subjectхудожньо-творчі здібностіen_US
dc.subjectтворчістьen_US
dc.subjectхудожньо-творча діяльністьen_US
dc.subjectпозакласна роботаen_US
dc.subjectгурткова роботаen_US
dc.titleПедагогічні умови розвитку художньо-творчих здібностей у майбутніх учителів технологійen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.