Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/549
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПроніков, Олександр Костянтинович-
dc.contributor.authorБогданович, Володимир Володимирович-
dc.date.accessioned2020-02-03T10:44:35Z-
dc.date.available2020-02-03T10:44:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПроніков О. К., Богданович В. В. Нормативні документи організації музично-естетичного виховання учнів початкових класів у контексті розвитку педагогічної освіти в україні (кінець xx – початок ххі століття)/ Проніков О. К., Богданович В. В.// Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка – Чернігів, 2018. – Вип. 155. – С. 304-307.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/549-
dc.description.abstractУ статті розглядається організація музично-естетичного виховання учнів початкових класів у контексті розвитку педагогічної освіти, культури в Україні наприкінці ХХ початку ХХІ століття. Аналізуються нормативні документи в галузі освіти та культури які відіграли важливу роль у становленні освіти в Україні. Звертається увага на зміст та структуру освіти, типи нових освітніх навчальних закладів. Зазначається, що зміст освіти залежав від рівня розвитку науки і культури, специфіки системи народної освіти, відведеного часу, теоретичного і практичного значення окремих галузей науки в загальній системі людських знань, завдань суспільства і держави у галузі політики, економіки, виховання.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectшколаen_US
dc.subjectзміст освітиen_US
dc.subjectкультураen_US
dc.subjectреформаen_US
dc.subjectучительen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectмузично-естетичне вихованняen_US
dc.subjectосвітня документаціяen_US
dc.subjectрозвитокen_US
dc.titleНормативні документи організації музично-естетичного виховання учнів початкових класів у контексті розвитку педагогічної освіти в україні (кінець xx – початок ххі століття)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
70.pdf514 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.