Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5497
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрищенко, Світлана Владиславівна-
dc.date.accessioned2020-10-02T10:53:20Z-
dc.date.available2020-10-02T10:53:20Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationГрищенко С. В. Самоактуалізація – основна умова формування досвіду самостійної практичної діяльності, самоконтролю і саморегуляції. Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журнал. 2010. № 6. Червень. С. 27–31.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5497-
dc.description.abstractОдним із напрямів модернізації вищої освіти на сучасному етапі є формування у студентів навичок самостійної роботи. З огляду на це виникає потреба розглянути питання щодо організації й управління самостійною роботою студентів, зокрема тих, які навчаються за фахом «Соціальна робота» та «Соціальна педагогіка».en_US
dc.publisherРідна школа : щомісяч. наук.-пед. журналen_US
dc.subjectсоціальна роботаen_US
dc.subjectсамоактуалізаціяen_US
dc.subjectсоціальна педагогікаen_US
dc.subjectсамостійна роботаen_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.titleСамоактуалізація – основна умова формування досвіду самостійної практичної діяльності, самоконтролю і саморегуляціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.