Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5492
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грищенко, Світлана Владиславівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T09:13:37Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T09:13:37Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Грищенко С. В. Характеристика чинників процесу самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів. Наукові записки. Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. За заг. ред. проф. Є. І. Коваленко. (Серія: Психолого-педагогічні науки). Ніжин : Видавництво НДУ імені Миколи Гоголя, 2009. № 6. Ч. 2. С. 134–137. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5492 | - |
dc.description.abstract | Програмою процесу самовдосконалення є його мотиви. Провідним чинником у структурі всебічного гармонійного розвитку особистості є моральне виховання. Усвідомлення національної гідності і менталітету – форма самосвідомості й самоконтролю. | en_US |
dc.publisher | Наукові записки. Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Психолого-педагогічні науки; | - |
dc.subject | чинники самовдосконалення | en_US |
dc.subject | мотиви самовдосконалення | en_US |
dc.subject | переконання | en_US |
dc.subject | почуття | en_US |
dc.subject | менталітет | en_US |
dc.subject | підготовка соціальних педагогів | en_US |
dc.title | Характеристика чинників процесу самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Характеристика чинників процесу самовдосконалення.pdf | 301.4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.